wtorek, 30 grudnia 2014

Przepraszam!


,,Powroty są trudne, ale tylko wtedy, kiedy nie wiesz dokąd wracasz.''
Przepraszam! Tylko tak naprawdę to jest wstanie wyrazić, jak bardzo zawiniłam. Obiecałam że będzie prolog itp, a tu usunęłam bloga... Tyle razy już usuwałam, przywracałam tego bloga itp.
Teraz jednak postanowiłam że tego nie zrobię. Zostawiam tego bloga i będę tutaj na nim pisać pewną historię. Suzy wie o co chodzi :D W moim życiu, wydarzyło się wiele rzeczy w ostatnim czasie (niektóre osoby, myślę że wiedzą o co chodzi) jednak teraz, część rzeczy się ułożyła, dlatego też do was wracam. Mam nadzieję że mnie jeszcze pamiętacie, jeśli tak jest napiszcie coś w komentarzu, będzie mi bardzo miło! Jak widzicie szablon, został zmieniony i przez całe to opowiadanie będzie on widniał na tym blog (co?!). Prolog pojawi się jutro, jeśli będzie tutaj chociaż kilka komentarzy.
No więc do prologu!

Gabela 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz