poniedziałek, 1 grudnia 2014

Notka informacyjna.

Nie wiem od czego zacząć, wiem zawaliłam bardzo. Nie wiem jak mogę wam to wszystko wynagrodzić. 

1.Wiem ostatni rozdział był 11 listopada, a dziś mamy 1 grudzień... 
Po prostu masa nauki nie wyrabiam z tym wszystkim, jeszcze obiecałam rodzicom że poprawię oceny z j.niemieckiego, a zamiast tego są gorsze... Jestem po prostu tym załamana..

2.Druga sprawa to taka że straciłam chęć, na pisanie tego opowiadania... Tak znów... 
Jestem beznadziejna wiem, tak sobie myślę, może chcieli byście nowe opowiadanie? 
Od razu mówię, wtedy dodawałam bym rozdziały raz na tydzień a nie miesiąc jaak ostatnio..
Pomysł na nowe opowiadanie jest, miałam już kilka dni temu napisać prolog jednak pisanie w wielkim bólem głowi i zapuchniętymi oczami to nie zbyt dobry pomysł. 

3.Jeśli o mnie pamiętacie i chcecie abym dalej pisała napiszcie cokolwiek w komentarzu, to by było na tyle. Mam nadzieję do kolejnego <3

Gabela 

5 komentarzy:

  1. Rozumiem Cię kochana doskonale ;*
    Szkoła potrafi wykończyć człowieka ;c
    Ja więc już czekam na nowe opowiadanie ^^
    Kocham <3
    Katarina xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisze cokolwiek w komentarzu xD tak jak napisalas wyzej xd
    Ja tam sie nigdzie stad nie ruszam ;)
    Pisz, pisz, spokojnie
    Znam ten bol :/ tez mam malo czasu
    Szkola? Chyba zaklad niewolniczej pracy dzieci...
    I problemy z biola i gegra...kto wgl wymyslil przedmioty scisle? XD ja tam wole jezyki <333

    Trzymaj sie :)
    Czekam i weny zycze ;)
    xMadelinex

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na. owe opowiaxanie

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam na nowe opowiadanie :D
    <3

    OdpowiedzUsuń